کم کم داریم به سال ۸۴ نزدیک میشیم.نیمه اول سال ۸۳ برای من خیلی خوب بود(هم از خدمت سربازی معاف شدم و هم دایی شدم).اما تو شش ماه دوم سال فقط ضدحال خوردم.

دیشب مراسم انتخاب قهرمان قهرمانان سال ۸۳ برگزار شد و هادی ساعی این عنوان رو بدست آورد.به نظر من که انتخاب درستی بود. فقط ۲ تا چیز تو این مراسم آزار دهنده بودند.یکی انتخاب آرش میر اسماعیلی بعنوان یکی از قهرمانان ورزش سال(تازه به همه ۷ میلیون دادند ولی به میر اسماعیلی ۱۰ میلیون).دومین مورد آزار دهنده این مراسم پاچه خواری های خیابانی بود که بدجوری اعصاب آدم رو خرد میکرد.

راستی قراره اولین نشریه کمیک استریپ ایران منتشر بشه.اسمش پارازیته و روی جلد اولین شماره اش کاریکاتور پرویز پرستویی در اپیزود چهارم! ماتریکسه.

همکاران این نشریه عبارتند از:بهمن عبدی/ توکا نیستانی/ هومن مرتضوی/ مسعود شجاعی طباطیایی/ بزرگمهر حسین پور/ مانانیستانی/ علی درخشی/ محمدرضا دوست محمدی
 / لاله ضیایی / ساسان خادم/ علی رادمند/هادی طبسی / نصیری/ پدرام اعتمادی/ میثم عقلمندی و...

سلام...
الآن ساعت ۵ صبحه.دیشب اصلآ نخوابیدم(خوابم نبرد).
حدودآ ۱۰ روزی میشه که به هیچ وبلاگی سر نزده ام و الآن بیشتر از ۴۰ تا صفحه اکسپولورر بازه که هنوز نخوندمشون.از ساعت ۳:۳۰ دارم خاطرات پس از زندان نیک آهنگ کوثر رو میخونم و هنوز تموم نشده...
چشمام باقالی شده...خدا شکر که نیک آهنگ رنگ زمینه وبلاگش رو عوض کرده وگرنه حتمآ الآن کور بودم.
یه توصیه میکنم به کسایی که مثل من سابقه بیخوابی دارن و اون اینه که تو اتاقشون حتمآ خوراکی ذخیره داشته باشن.سراغ یخچال هم به دلایلی نمی تونم برم.

راستی به پرسپولیسی ها هم تسلیت میگم.استقلال واقعآ ترکوند...
خدا به داد پژمان جمشیدی و امامی فر برسه. علی پروین بعد از بازی به این بدبخت ها گیر داده و کاسه کوزه ها رو سر اونا شکسته.باید به وبلاگهای چند تا پرسپولیسی هم سر بزنم و ببینم چی نوشتن(مخصوصآ بعضی هاشون که قبل از بازی خیلی کل کل میکردن).