Julian Pena Pai

              

     کاریکاتورها از: جولیان پناپای(رومانی)

فرار از درس

برای اینکه درس نخونم به همه رقم کاری رو آوردم.
 قالب وبلاگ را از table به div تغییر دادم که باعث میشه سریعتر لود بشه البته فقط با اکسپلورر امتحان کردم اگه کسی فایرفاکس یا اپرا کار میکنه و وبلاگو خوب نمیبینه یه ندا بده ممنون میشم.
یه برنامه دانلود کردم که حجم فایلهای تصویری را با یه کم افت کیفیت به نصف کاهش میده که این هم سرعت لود صفحه را بالا میبره. با این برنامه روی یک عکس حسابی کار کردم اومدم نبوغم را save کنم پیغام داد باید پول بدی اون هم 29 دلار دوباره افتادم به جون اینترنت واسه کرک. هر سایتی می خواهی بری ممنوعه این سایتهای کرک هم که خلاف کوچیکشون شکستن قفل نرم افزاره . میری تو نمیتونی در بیای نه اینکه ضعیف النفس باشی نه ...نه...!! هی صفحه باز میکنه خلاصه پیداش کردیم و عکس مورد نظر save شد! حجمش از 32 به 10 کیلو بایت رسید که همین پایین ملاحظه میکنید.

                            هیچ وقت سعی نکنید روشن شوید

کنکور . . . .

این کنکور لعنتی هم داره میرسه. امتحانو میشه تقلب زد اینو چیکارش کنم

cheater