عنوان نداره !

این فیلترینگ هم دیگه داره دردسر میشه. اکثر جاها بلاگ اسکای را فیلتر کردن. یه فیلتر شکن داشتم که راحت همه جا میرفتم ( همه جاهای مجاز البته!) که اون هم به ملکوت پیوست.تو یه فوروم چندتا فیلتر شکن معرفی کرده بودند و خیلی هم بهش می نازیدن که اینها دیگه آخرشه و ... که دریغ از باز کردن یه  صفحه . دیروز یه کم اومدیم باکلاس شیم رفتم تا از چندتا سایت درباره یه رشته تو دانشگاههای آمریکا یه خورده اطلاعات بگیریم که اونهاهم یکی در میون فیلتر.

مطلب دیگه اینکه بزرگمهر حسین پور هم نتونست تحمل کنه و یه کار قشنگ درباره انتخابات کشید حتمآ ببینید.

محسن رضایی هم زد تو کار اینترنت و ۵ ساعته حال میده برین اینجا

انتخابات...


همه جا صحبت درباره انتخاباته...صحبتهای انتخاباتی بعضی از کاندیدا هم واقعآ باحاله.
حالا که نزدیکی انتخابات شده همه از حقوق جوونا حرف میزنن و قربون صدقه جوونا میرن...

البته بعضی ها اگر رئیس جمهور نشن به نفعشونه... فرض کنین کروبی رئیس جمهور شد٫طفلکی از کجا میخواد به هر نفر ماهی ۵۰۰۰۰ تومان بده؟!!!!!
احمدی نژاد هم اگر انتخاب نشد زیاد ناراحت نباشه...میتونه بره توی این شوهای لباس و اونجا فعالیت کنه یا اینکه بره با ایکات قرارداد ببنده تا بجای گلزار عکس اون رو روی بیلبوردهاشون بزارن.
البته جدای از شوخی امیدوارم معین رئیس جمهور بشه.

   Karikature by Hossein Safi     Karikature by Ali Radmand
  
  این کاریکاتور رو هم حتمآ ببینین که خیلی باحاله...
Cartoon by Ali Derakhshi

گرفتارم حسابی

از یک طرف حسابی سرم شلوغه و هزار تا کار انجام نشده دارم از یه طرف دیگه کامپیوتری که کاریکاتورهام رو هاردشه در دسترسم نیست به خاطر همین آپدیت اینجا دیر به دیر انجام میشه .
حالا به خاطر اینکه دست خالی برنگردید یه لینک معرفی میکنم که احتمالا به دردتون میخوره .
آقا وحید گل که در زمینه سخت افزار یک حرفه ای به تمام معناست . شما میتونید سوالات سخت افزاری خودتون  (خرید قطعه - ارتقاء و دستکاری بایوس قطعات!!) را ازش بپرسید و ۲۴ ساعته جواب کامل را بگیرید .