معرفی یک کاریکاتوریست سوئدی

 
  گوستاو اورت کارلسون یکی از بهترین کاریکاتوریستهای سوئد بود. 
کارهای زیبای او در اکثر روزنامه های مشهور دنیا به چاپ رسیده اند.
کارلسون تصویرگری بیش از 50 کتاب را انجام داد.
او در سال 1987 برنده جایزه AAEC گشت.
کارلسون فردی مهربان و مودب بود.
متاسفانه کارلسون در 16 دی ماه سال قبل در سن 85 سالگی درگذشت.

برای دیدن کاریکاتور چهره او کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
شازده خانوم شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام..هرچی از این وبلاگ تعریف کنم کم گفتم.من دیشب با اینجا اشنا شدم از دیشب تا حالا تمام این وبلاگ رو زیر و رو کردم اتفاقا الان اینجا بودم که دیدم مطلب جدید اومد.دو تا خواهش.....اول اینکه با اجازه خودت می خواستم وبلاگت رو به دوستام معرفی کنم و از یکی از کاریکاتورها در وبلاگم استفاده کنم....دوم اگه از دعوتنامه جی میل دارید برای من هم لطف کنید.البته اگه باز میشه..و سوم اینکه ببخشید دوباره میگم....ولی اینجا خیلی جالبه......من بی تقصیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد