امروز میخوام چند تا Wallpaper بزارم.اینا رو علی رادمند کشیده.خواننده های هفته نامه گل آقا حتمآ کارهاشو که توی همشون یه قورباغه هم حضور داشت دیدن.
آدرس سایت علی رادمند هم اینه: www.aliradmand.com 







چرا کسی نظر نمیده؟.
بعضی وقتا شک میکنم که اصلآ بازدید کننده داشته باشم.
اگه کسی میخواد تبادل لینک کنیم هم یه ندا بده...

نظرات 8 + ارسال نظر
گلسا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.golsa.blogsky.com

سلام مهربون واقعا وبلاگت حرف نداره من که خیلی خوشم اومد..!
مرسی که بهم سر زدی. باز هم بهت سر می زنم خوش باشی

مهسا دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ

چه کاغذ دیواری های قشنگی٫ مخصوصا اولی که خیلی بانمکه

شقایق سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ بودند . خصوصا سومی خیلی گوگولیه!!!!!

سرخ سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام. خوبی؟ آقا خیلی کاریکاتورای باحالی می کشید. یادش بخیر زمانی که گل آقا زنده بود و چاپ می شد من می گشتم تو کاریکاتورهای رادمند دنباله قورباغه هه . یه جورایی کپی رایته کارش بود. الانم خوشحالم که سایتش رو معرفی کردی.


--------

راستی نائب الزیاره بودم از طرف شما و همه ی برو بچ وبلاگ نویس و وبلاگ خون.
برای همتون دعا کردم. اونایی رو که اسماشون رو بلد بودم به اسم و اونایی هم که اسماشون رو بلد نبود به نام وبلاگشون.
امیدوارم همیشه شاد باشی.
اقا ما اصلا نرسیدیم بریم جایی چه برسه به اینکه سوغاتی بخریم.

واقعا راس می گن که آقا خودش باید بطلبه. اصلا باورم نمیشه یه هو همه چیز خود بخود جور شد.

یا علی مدد.
همیشه شاد و خندان باشی.

الناز پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:40 ق.ظ

salam khobi baba damet garm khodet mikeshi inaro karikatore manam mitoni bekeshi maile bezan

شهاب پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.baraks.blogfa.com

با سلام از اتفاقات جالبی که تو وبلاگت رخ میده ممنونم در ضمن لینکتون به لینک هام اضافه شد
قربانت شهاب

مجی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:40 ب.ظ http://only4ownheart.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی عزیزم بابا از تو بعید بگی رنگ قرمز رنگ ضایعی هستش بابا امروزا همه جا قرمرته هستشا ،پس قرمرتههههههههههههههههههههههههههههههههههه
راستی عزیزم من امروز آپدیت کردم دوست داشتی بهم سر بزن منتظرتم عزیزم

سونیا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام خیلی کاریکاتورهای با نمکی می کشید خوش به حالتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد