گرفتارم حسابی

از یک طرف حسابی سرم شلوغه و هزار تا کار انجام نشده دارم از یه طرف دیگه کامپیوتری که کاریکاتورهام رو هاردشه در دسترسم نیست به خاطر همین آپدیت اینجا دیر به دیر انجام میشه .
حالا به خاطر اینکه دست خالی برنگردید یه لینک معرفی میکنم که احتمالا به دردتون میخوره .
آقا وحید گل که در زمینه سخت افزار یک حرفه ای به تمام معناست . شما میتونید سوالات سخت افزاری خودتون  (خرید قطعه - ارتقاء و دستکاری بایوس قطعات!!) را ازش بپرسید و ۲۴ ساعته جواب کامل را بگیرید .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

با عرض سلام
من به تازگی یه دستگاه جدید پیدا کردم که اطلاعات دقیقی نسبت به ان ندارم
فکر کنم برای اینترنت و خطوط adsl باشه
می خواستم با توجه به مارک و جنسش برای من توضیح بدهید که این دستگاه چیست
و کارش چیه و چه قیمت و استفاده های دارد ....... متشکرم.
لطفا با ایمیل من مکاتبه کنید
sh_tak_10@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد